In Limburg

 Deze week zijn we op vakantie geweest. We zijn een weekje naar een huisje op een vakantiepark in Limburg. Elk jaar proberen we in de meivakantie een weekje weg te gaan met het gezin. Dat is meteen dan ook onze viering van onze trouwdag op 2 mei. Kadootjes voor elkaar hebben we niet veel mee, maar het vieren met z'n allen vinden we heel waardevol.

Sinds we maandag aankwamen hebben we al een heleboel met elkaar gedaan en dat is dan ook een van de redenen dat we graag even weg zijn met het gezin. Je bent meer op elkaar aangewezen, maar je hebt er ook een hoop aan om samen te zijn.



Gister was ook weer een vol dagje. Na het ontbijt gingen we eerst het bos in. Even lekker wandelen. Eerder deden we dat ook met de kinderwagen, maar dat is toch wat lastiger met heuvelachtig landschap, vandaar nu nog eens mét de draagdoek.

Na een lekkere wandeling was het lunchen in het huisje en daarna deden alle liefhebbers mee met ticket to ride. Zo gezellig om daar ook weer even tijd voor te hebben met elkaar.

In de middag hadden we verder nog wat op het programma staan. De oudste jongens zouden hun bowltalenten nog een keer gaan inzetten op het park. En ik ging met Efraïm een wandelpony huren naast het park. Faith kon bij Bjorn bij het bowlen blijven.

Het wandelen was erg gemoedelijk. De pony werd gezadeld en Efraïm mocht eerst even op de foto.


Ik kreeg instructies welk rondje een half uur was en toen mochten we op pad met z'n tweeën. We genoten ervan en de pony liep heel rustig mee. Het was zeker voor herhaling vatbaar.



We liepen weer terug en bij het huisje was het alweer bijna tijd om zaterdagse patatjes te halen. Op vakantie is dat  niet uit de oven, maar van de snackbar.

Voor mij ook makkelijk, want ik hoefde zo alleen even een pan roerbakgroente voor Bjorn klaar te maken om het wat meer koolhydraatarm te houden. 

Zaterdag is ook standaard filmavond voor de kinderen in de vakantie. Dat was nu een film voor de oudste 4 jongens. De anderen gingen gewoon naar bed en ik vermaakte me met Faith(die nog niet bij schermen zit) en met wat haken. 



Met onze daagjes weg in de herfst had ik al een mooi kleurtje wol gekocht bij een klein duits winkeltje. Nu wilde ik er maar eens wat van gaan maken. Ik ben begonnen om simpele granny squares te maken. Die kan ik uit mijn hoofd maken én ik kan later nog bedenken hoe ik ze zal samenvoegen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

De babyuitzet na 15 jaar

Introductie op nieuwe blog!

Verbinding