Introductie op nieuwe blog!

 Eerder schreef ik een blog. Het bleef bij een tijd van zo'n 2 jaar. Ik besloot dat ik een andere blog wilde voortzetten. Het heeft even geduurd voor ik wist wat er aan nadruk moest veranderen. Ik wil graag schrijven over mijn ideeën in in het huishouden en het gezin dat God ons heeft gegeven. Het is vaak zo breed dat ik besloot het: 'thuisbijRachelle' te noemen. 

Het gaat natuurlijk net zo goed over het thuis van mijn zoons en man, maar het is maar een deel van wat er hier in ons huis gebeurd en dat zal altijd zo zijn met een blog. 


Over mijn dagelijkse bezigheden in ons gezin dus. Niet meer onder de noemer vreugdeineenhuisvol, want ik ben dankbaar God nog steeds de grootste vreugde is in ons gezin, maar....het voelt niet meer goed om ons huis vol te noemen ;-)

We zijn nu met z'n 8en en ons zevende kindje is druk aan het bewegen en groeien en we hopen hem of haar over 3 maanden te mogen zien. 

Er zijn veel onderwerpen die mij interesseren en waar ik graag wat over wil delen.

Handwerken is mijn leerproject op dit moment ik leer haken met youtubefilmpjes:


Naaien probeer ik mezelf aan te leren met de knippies die ik heb en wat hulp van oma's wanneer ik er niet uitkom. 

Het eerste shirt wat ik ooit zelf maakte is af. 



Dan is het tuinieren een leuke hobby. In ons kleine tuintje heb ik al vanalles gehad en samen met de kinderen geprobeerd.



Kippen zijn er nu al 5 jaar en daar geniet ik erg van.



We gaan er graag op uit om op een eenvoudige manier leuke dingen met elkaar te doen.

In de tuin woont ook Flappie sinds hij een thuis zocht en Efraïm hem erg lief vond. Een konijn afkomstig van de wilde konijnen op een vakantiepark in Limburg.

Ook bakken is een hobby en vooral, omdat we daar allemaal erg van genieten na afloop.

Ook is het fijn om veel dingen zelf te maken, zodat er goede ingrediënten in zitten en een hoop liefde.






Dan schrijf ik ook graag over het vormgeven van het gezin met als basis ons geloof in Jezus Christus. Hij is onze rust, onze kracht en onze inspiratie in alles.


Ik hoop dat ook deze nieuwe blog een inspiratie mag zijn en dat vele kunnen genieten van de stukjes , die ik hier zal delen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

De babyuitzet na 15 jaar

Verbinding