Vondsten

 Vrijdag had ik een mooie volle ochtend gepland zo vlak voor de vakantie. Het verzamelen van een uitzet voor de baby is al aardig gevorderd. Nu moest ik nog voor een kinderwagen en een cosleeper voor de eerste maanden. Dat wil ik nu wel eens gaan proberen, aangezien de baby bij ons op de kamer gaat is de planning.

Beide had ik in Gouda gevonden en ze bleken een schot in de roos voor een leuk prijsje.



Zo op marktplaats gevonden en maar voor 20 euro. 

Eenmaal terug in Schoonhoven pikte ik mooi met de auto nog de 3 emmers melk op voor het weekend. Dat was ook fijn om meteen genoeg te hebben voor yoghurt.

Ook stofjes ben ik weg van en daar deed ik een tijd geleden al leuke vondsten in. Het ziet er zo aantrekkelijk uit al die leuke stofjes die klaar liggen om wat moois van te maken.

Deze week vond ik er een geschikt stofje tussen om een voedingsschort te maken


Het werd al een mooi begin en ik hoop er nog een te maken. Toen jongens vrijdag uit school waren vonden zij ook nieuwe inspiratie. Bouwhelmen en vestjes en stapels bakstenen en hout werden een konijnenflat.


Vaak wordt er ook weer van alles uit de kast gehaald waar ze normaal niet zo aan toe komen wanneer het geen vakantie is. Zo ook deze dagen.

Zelf probeerde ik vrijdagavond met de spruitjes en verse spinazie die op moesten wat lekkers en gezonds te maken.

Het werd: 

- pannetje, spruitjes, kikkererwten en geruld gehakt

- een spinazietaart

- 2 mini spinazietaartjes zonder bodem (kha)

Lekker was het en leuk als het lukt om zo wat restjes groenten lekker te verwerken. Zo kun je leuke vondsten doen in je eigen kasten! 


Reacties

Populaire posts van deze blog

De babyuitzet na 15 jaar

Introductie op nieuwe blog!

Verbinding